va?

sitter vid dator en fredags kväll och håller på nysa var 20:e sekund...mitt magsår värkar då inte vara något problem just nu :) har då inte så ont nu gör lite ont ibland men ska inte klaga jag e ju himla man ju :D

asså en grej jag nästan ångrar me min blogg är mitt blogg namn livetsomhenke.... asså skulle jag bli känd på de va skulle dom kalla mig livetsomhenke? nä man skulle haft något coolt namn som kenza eller eller lekt dum blondin som blondinbella eller ja .... hitta på kissie..... men typ coolaste smeknamnet jag har e typ Henkää men då får man ju inte ha ä i namnet så då sket sig de också eller Henkää e kanske inte så coolt men heter de på apberget :P

sen har ni tänkt på en grej när man inte har något att göra och är sjuk eller något då får man galet tvång att göra något... :O e det normalt? asså jag kan sitta hela dagar och bara tänka skönt att inte göra något men såfort jag inte får göra något så ska jag göra ALLT :P sen försöker jag klura ut hur man stämmer en guitar har en såndär elektrisk stämmare men fattar inte hur den funkar....

har ni någon gång funderat på hur go ha ser ut killen i idol jurin :P ni vet Anders Bagge :P
han måste va den goaste skiv produksenten i värden asså han ser ut som en björn eller något :P och sen e han alltid glad också och kul asså varje gång vissar han sina traktorer :P eller gräsklippare som han sladdar me.
asså han e lätt min favorit i idol jurin vilken e eran :P ?
 


                                                                                     

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

de skulle jag aldrig orka typ (A) :P

2008-09-12 @ 21:55:29
URL: http://josselee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0