min senaste tid :P

Nu ska du få höra va jag kan hittat på under hela veckan (läs detta i samma takt som idas sommarvissa går)

Lördag
vaknade upp med ont i halsen och huvudet
jag var på provspelningen för filmen Tillfälligt anställd gick bra tycker jag trottsa att jag var förkyld
sen for jag till daniel och var där hela dagen och natte
btw vi var också i en kyrka daniel skulle jobba där me att vissa bilder via en typ projektor som styrdes genom en dator dom sjung där och sen fick jag höra en vet inte va han kallade de en uppenbarelse präsen sa : jag ser.... en stor hand denna hand har planterat ett för detta frö är du den stora handen har länge försökt att plantera ett frö tillsammans me dig men misslyckas men ikväll så bara du tillåter honom då kommer han kanske lyckas plantera detdär fröet asså de han typ menade var att det har varit svårt att få dig tillsammans me någon men att "Gud" har försökt men om jag bara tillåter så kommer han att kunna göra så att de funkar aja finns du "Gud" så lycka till du har inte lyckats på typ 20 år va säger att du lyckas nu :p men jag tycker faktiskt att de var en bra grej att säga av dendär pastorn de e ju lätt något som flera kommer känna sig träffad av men jag vet inte om jag tror på de men jag ska inte klaga tyckte de var rätt kul i kyrkan faktiskt man börja tänka skit mycket där iallafall men e lite segt där men ändå :P

Söndag
jag for hem ifrån daniel kring 10 sen gick jag hem och bara softade jag hade börjat bli rätt förkyld och sånt hade as ont i halsen och grejer mitt internet hade gått sönder också hipp hurra!

Måndag
min "influensa" bröt ut totalt ont i halsen feber ont i öronen typ öroninflamation eller något grym värk i huvudet
började även idag inse att min provspelning kanske inte var så lyckad får väll se hoppas på att dom gillade de och att de gick som de kändes i lördags och inte som de kändes i måndags

Tisdag
satt hemma och väntade på att dom skulle fixa mitt bredband...ingen kom
satt och tittade på tv hela dagen...kul liv? nä men sånt jag gör när jag e sjuk :/

Onsdag
satt hemma och väntade på att dom skulle fixa mitt bredband...ingen kom
hade även ingen ström i hela huset jippi! asså då började jag nästan undra är detta något sorts straff? jag blir galet sjuk internet slutar funka jag kan knappt sova gör illa mig hela tiden och nu är strömen helt borta.... + att Gud har inte än lyckas plantera ett frö tillsammans me mig :D

Torsdag
satt hemma och väntade på att dom skulle fixa mitt bredband...ingen kom
satt och spelade sims2 hade bestämt mig för att bygga world trade center men ...... vart bara 2 våningar....
efter de spelade jag lite Madden 07 på ps2 asså Amerikans fotboll gick ändå bra jag vann och mina motståndare fick minus i Yards :P gillar de spelet de e skön kännsla i det hälst när man kommer me bollen me sin HB och lyckas sprina ända in i mål och göra en touchdown asså e svårt att förklara kännslan me tanke på att de e ett spel men man blir as inne i det :D

Fredag
vart väckt tidigt för en elektriker var här han lagade strömmen så nu har hela värt hus ström igen :D
väntade även idag på att dom skulle fixa mitt bredband... och..... jo idag kom dom :P så nu kan jag vara på internet igen äntligen jag har längtat
ska se OTH ikväll tror jag har iallafall laddat hem de tog 12 minuter :D skönt när internet går fort blir man då inte galen av all väntan...nu väntar jag bara på besked om jag får rollen som leo eller inte hoppas jag får veta de innan denhär veckan iallafall jag hatar att vänta :P men men vet inte jag tror typ att jag får rollen iallafall jag tror de idag :O vi får se

så nu vet ni ungefär va jag gjort den senaste tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0