jaha

asså de e grymt svårt att komma på en rubrik :O
tycker inte ni det?

kan beräta för er nyfikan att bloggen går som jag vill :)
den får nu mer besökare för varje dag :}
men jag är en person som aldrig blir nöjd så det räcker inte måste ha mer besökare blir desperat :p

föresten jag håller på att ladda hem nya avsnittet av OTH :D
nr10 av säsong 6 asså sjukt va MYCKET! avsnitt dom har gjort såg även nya avsnittet av Prison Break idag :P
har iallafall ungefär 1 timme kvar av min OTH nerladdning men kommer nog inte ta så lång tid är nere på 6 min nu så :P (1 minut senare)

Jag ska Köpa en kamera snart de e en 10mpx kamera för 1500 :p har delat upp mina pengar på mitt kunto nu så har 1900 att leva på nu resten av dom 9 dagarna till jag får 2000 till tror ni jag överlever :S :(

Just ja jag och daniel har bestämt oss för att ta och titta på skellefteås "höghus" på deras lägenheter vi var idag och frågade några städerskor om vilka som ägde huset asså vilka man skulle prata me om man ville hyra en lägenhet där :P ni skulle sett deras miner när vi gick kollade back och dom såg ut som OMG va e detta för rikemans barn som just kom in :P dom har pool på högst våningen därför vi vill ha lägenheten ^_^


Kommentarer
Postat av: Danial

Japp, i det huset skulle man vilja bo ;)

2008-11-11 @ 23:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0