jaha?

anonym om Gud Bästa Barn!.... eller?:
Ja, jag hoppas att du inte är nöjd med bloggen iaf. Visst, jag respekterar att folk kan lida av dyslexi, men de må ju förstå själva att ingen vill läsa deras blogg, när de dessutom ej heller skriver bra, eller har något intressant att visa upp. Tack för mig!

alltså seriöst vad vill dendär personen?
seriöst vem du än är så lovar jag dig mer folk
vill läsa de jag skriver än va folk vill veta
vad du skriver sen så seriöst hur länge fick du fundera för
att komma på dendär coola kommentaren?
sen seriöst om nu ingen vill läsa min blogg
varför kommer de folk då och läser den?
du som skrev detta borde seriöst ta och
kolla upp dig btw du kommer från skellefteå så kommer
anmäla dig till din internet leveratör
tänk efter nästa gång du skriver något
din ip avslöjar mer än va ditt namn
anonym gör..

Kommentarer
Postat av: Eriika

ooh, håller med dig! anmäl den idioten! inget fel med att stava fel eller nått..

2008-11-20 @ 23:20:21
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Daniel Johannson

Hur orkar ni? Gillar ni inte Henriks blogg så blocka sidan och komm aldrig mer tillbacka!

Jag tycker man ska vara sig själv när man skriver och det är verkligen Henrik.



Bra jobbet fortsätt så!

2008-11-20 @ 23:26:19
Postat av: Eriika

Vill du veta en hemlighet? Jag har dyslexi.. och du har ju verkligen inte gjort något fel! Man kan inte ge sig själv skulden för det!

Håller med Daniel..

Gillar dom inte din sida, så behöver dom absolut inte gå in här. det är ju ingen som tvingar dom!



Bara till att kämpa Henrik, dom är avundsjuka på dig.. det är säkert så det ligger till...

2008-11-20 @ 23:52:11
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Eriika

Bra! Jag tycler att du ska vara stolt över dig själv.. Skit i vad alla andra säger! Kämpa och visa dom att du kan men det tar lite tid :) Vill du snacka så, hör av dig :)

2008-11-21 @ 00:25:52
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: ord

Alltså, det dära om du vet att folket bor i skellefteå, det är inte speciellt svårt att kolla upp. Och vad kan du göra liksom? nae ingenting

2008-11-21 @ 11:12:00
Postat av: ola

"seriöst"

2008-11-21 @ 23:54:41
Postat av: Anonym

alltså, personen skrev ju lixom vad han/hon tyckte om din blogg.. detär inte rätt att skriva så, men har man en blogg med fler än 10 läsare får man kanske förvänta sig sånt. Du kan ju inte hålla på att anmäla alla kommentarer som inte är positiva? Om du har tänkt att den här bloggen kommer bli ännu större sätter jag min lilltå på att du kommer få fler än 1 otrevlig kommentar om veckan.. se på blondinbella, kissie eller i princip vem som helst som har en "stor"blogg.. om dom skulle anmäla varenda jävlig kommentar skulle de aldrig hinna skriva några nya inlägg.

2008-11-22 @ 01:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0