';.;'

.:Henrik Lindmark:.
Namn:
Henrik Lindmark
Ålder: 20 år
Ögonfärg: Blå/Grön
Sysselsättning: Tränar, går skola folkhögskola läser till extra betyg som jag inte hade när jag gick i skolan (går de för att ha något att göra för väntar på söka teater skola)
Jobb: Skådespelare när jag inte pluggar
Skostörlek: 39
Dröm:
Bli skådespelare
Förebild: Nar nog ingen men ser upp till folk som är duktiga på sjunga ,dansa ,teater
Partner: Nej e singel och har varit de ett bra tag gillar de för de e något jag e bra på och vet hur man ska va som en singel Henrik
Favorit film:
Gladiator, pretty woman
Favorit Serie: One Tree Hill och Prison Break men ser massa andra serier jag tycker e bra också
Favorit låt: Nja vet inte gillar många låtar
Favorit i Idol: Helt klart Robin Bengtsson har gillat han ända sedan första gången jag såg han ^_^
Vad är du rädd för: Spindlar
Är du blyg: Aa lite grann eller mot vissa
Är du Trevlig: Nja sådär är du trevlig me mig är jag de tillbacka anars inte
Saknar du något: Nja jo jag saknar nog någon
Tycker du att du är cool: Nja eller själv tycker jag inte de döm själv ^_^
Skulle du kunna ligga me någon bara för att den ser bra ut: Nä kanske om jag e riktigt full men jag e mer svårspelad än va många tror :p
Communities du är Registrerad på: Apberget.se, myspace.com, facebook.com, Snuttis.se ser du mig på någon annan chatt hemsida än dom e de någon annan som lossas vara mig och använder mina bilder
Tatuering: nä men jag vill ha en men vet inte vad jag vill ha och vill inte bara sätta ditt något :P
Skulle du kunna ta naken bilder: Nja tror inte de eller för de första vem i värden skulle vilja se mig på en bild naken sen ser jag de som dålig reklam för än själv :p
Vill du ha barn: Ja inte än men när jag känner att jag har tid och kan lägga ner tid på ett barn så vill jag skaffa vill även hitta någon jag kan tänka mig leva me resten av livet
Är pupularitet viktigt för dig: nja lite eller asså jag bryr mig inte stenhårt jag e mig själv och duger inte de så slösar jag inte min tid på att försöka anpassa mig :P
Är du en bra förebild: nja tror inte de men försöker va
Är du nöjd me ditt liv: Ja än så länge men är grejer jag ångrar e missnöjd me och grejer jag fortfarande vill ska bli bättre och sånt :P
Vill du bli model: Nja har tagit lite model bilder och e inte bra på det blir inte bra på bild och sen tycker jag inte de e ett kul "jobb"
Varför inte?...

Kommentarer
Postat av: maria

ha ha de är bra de :P på min privata så har jag 2 läsare :P

2008-11-10 @ 09:27:16
URL: http://askojan.blogg.se/
Postat av: Anna

svar: hehe men det låter ju bra^^

2008-11-10 @ 10:30:38
URL: http://lantisflicka.blogg.se/
Postat av: Bullshie

Gah vet inte varför men tkr du verkar skitcoolt ju! haha :D

Ha de bäst !

2008-11-10 @ 21:20:06
URL: http://bullshie.blogg.se/
Postat av: Linda

ofta du är rädd för spindlar

2008-11-10 @ 23:27:54
Postat av: Marie

kul att läsa :)

2008-11-14 @ 01:34:26
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0