',.,'


Lyssna på denhär låten
hittade ingen bra video men tog den som var från serien Drake and Josh
men gillar låten och gillar Drake bell me han e grym sångare och
rätt bra skådis me :D

ska gå och sova nu
Är du från Skellefteå behöver du inte kommenterna i min blogg för 90% av alla som kommer från skellefteå och skriver kommentarer i min blogg skriver någon dåliga/elak kommentarer så sluta bara skriva om ni inte har något vettigt att skriva för jag e inte underhållen av de ni skriver och har inte tvingat er läsa min blogg

Kommentarer
Postat av: korvstroganÅff

Din blogg sug :)

2008-11-07 @ 16:59:54
Postat av: mia

jag är från umeå :)

fattar inte varför man ska skriva taskiga saker i andrar bloggar...

2008-11-13 @ 14:21:08
URL: http://poiison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0