2:00

nu ska jag nog sova :O :P
ska upp 6:00 :D yeah :D

kolla in detta :D älskar den dansen :)

oj jag har den på mobilen :O
gissa vad...?dom i min klass kommer bli galna imorgon jag ska spela den hela dagen :D
cya skriv kommentarer roligare att blogga då och sen ser min blogg inte så inaktiv ut :O
just ja ska inte sova ska plugga dendär dansen ju :O
nä ska sova men borde samtidigt se oth också men de får också vänta

Soulja Boy up In This Hoe
Watch Me Lean And Watch Me Rock
Super Man Dat Hoe
Then Watch Me Crank Dat Robocop
Super Fresh, Now Watch Me Jock
Jocking On Them Haterz Man
When I Do Dat Soulja Boy
I Lean To The Left And Crank Dat Dance
(Now You)

Kommentarer
Postat av: Litage

Hahaha, shit! Var tvungen att dansa den med klassen på en karneval vi hade i plugget :P

2008-11-16 @ 20:56:58
URL: http://litage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0