Min dag :D

min dag har typ varit toppen :D började me sovmorgon sen studie besök på north kingdom alltså media reklam firman som tillexempel gjort reklamen coca cola zero dom hade skit frääsha lokaler alltså :D sn efter de hade jag hål till typ 1 och efter de svenska :) sen for jag och gymmande efter det :) sen klockan 6 så hade jag teater träning dee skit ballt :P och efter de spelade jag och André basket fick stor stryck av han... 11 - 1 till han :P men nu har jag typ nacksperr :P och ont i ryggen ^_^

Kommentarer
Postat av: Ayla

haha den är inte min tycker den är så cool på något sätt, jag vet inte ens vad det ser ut som egentligen :S

2008-05-14 @ 22:38:38
URL: http://aayla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0