Överskattad!

Henrik Larsson är så överskattad förut var han min idol typ men jag hatar han nu för att han tackade ja till spel i em okej han är bra men seriöst han är för gammal låt unga spelare få chansen!! alltså nu som såg matchen idag typ en gång i matchen var de såhär larsson får bollen i magen tappar typ andan men någon annan lyckas få tag i bollan va säger kommentatorn jo ungefär såhär ojojoj Henke Larsson kan skapa ett läga av ingenting sen 5 min senare gör han en okej skarvnick till någon men han missar han som stjuter men endå men säger kommentatorn något om han som sköts insats nä han säger henke gör värsta magin me sina skarvnickar alltså hallå spara ut rastaflätor igen då är du aksepterad i mina ögon larsson mina krav på din i EM är MINST 1 mål per match och den ända anledningen att jag ställer sånna kvar på dig är för att du är 35 år och sa att du skulle lägga av men nu är du me igen okej om vi inte hade någon i din klass men de har vi!! vi har inte presis brist på anfallare Zlatan, elmander, allbäck, rosenberg och sen har vi han som jag inte fattar varför han inte är me Marcus Bergvarför är inte han me?? han är mycket bättre än Rosenberg...Marcus berg har gjort mest mål under en första säsong i holland och där har även Henrik Larsson spelat Zlatan spelat och marcus rosenberg spelat elmander har spelat där och även allbäck Marcus... Berg har alltså  lyckats bättre än alla dom och han är bara 21 år gammal är det inte läge att sattsa på dom yngre?
image140

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Håller med.. Såg matchen också, blää. -_-'

Jamie och Nathan? Ahaaa. ^^ Jag gillar Lucas och Peyton, eller.. Inte nu i 5:e säsongen så mycket, nu är jag mer för the Scott family. ^^ Väntar med spänning på säsong 6, 1 september är det dags. ;)
Hoppas du kommer in på teaterskolan! :)

Antar att du nog redan kollat in bandet Jimmy Eat World, men nästan alla låtar på deras nya platta är asbra! :D "Dizzy" och "Always Be" är extra bra. :)

2008-06-01 @ 20:20:27
URL: http://everywordmatters.blogg.se
Postat av: izzy

Sant Sant, men hellre henke med i landslaget än henke utanför ;D

2008-06-02 @ 22:38:13
URL: http://isabellhietaharju.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är fan störd om du säger att Larsson inte ska få spela för att är "för gammal". Det var den sämsta anledningen jag hört. Larsson må vara gammal men han är fortfarande på internationell nivå, han skulle lätt platsa i storklubbar ute i Europa fortfarande. Behöver jag ens nämna Man Utd och Barca? Du vet fan inte vad du snackar om, Henke är fortfarande vår näst bäste anfallare, Elmander är duktig men inte bättre. Och Berg? Haha! Han är ju bara reserv ditt as! Elmander vore ett bättre alternativ isåfall.



Att spela EM handlar inte om att ge unga spelare chansen, det gör man i träningsmatcher! I ett mästerskap spelar man med sina bästa spelare, och där hör Larsson till utan tvekan.

2008-06-03 @ 22:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0