Onsdag 25 och en halv timme kvar :O

Idag e det toppen väder här uppe i soliga Skellefteå :) jag har även varit på mitt nya jobb idag ;) vart endå taggad av de eller alltså jag har bara typ haft teori idagom sälj teknik men det gjorde mig taggad att börja sälja mina lotter alltså :P käns som bara jag tar detta seriöst så fixar resten sig tänker kanske inte presis göra detta till min blivande framtids kariär men till jag hittar något bättre duger detta perfa :P btw 25 och halv timme kvar till min audition för svt kort filmen :S nu börjar de pirra lite seriöst jag vill så himla gärna att detta går som jag vill :S aja får göra mitt bästa gåre så gåre och gåre inte e endå inte hela värden förstörd jag får nog mer chanser :)

min blogg på bloggkolla.se :D image53

Kommentarer
Postat av: HannaFjellstedt

musik på bloggen är grymt störande=S

2008-06-18 @ 16:26:31
URL: http://hannafjell.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej, fin blogg du hade, måste jag bara säga :)

2008-06-18 @ 16:51:32
URL: http://cronana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0