Klart :D

läste min e-post i morse nu e det inbokat och klart Audition till SVT film på torsdag 17:00 :D e taggad så jag håller på att spricka :) vet inte riktigt vad jag ska göra men :) aja man lär ju se när man kommer ditt :D hoppas värkligen de går bra ^_^ nu känns det som att jag är nära min dröm att bli riktig skådespelare även fast de bara e en kortfilm men någon stans måste man ju börja :) ikväll blire då se Sverige - Spanien kan säga att sverige startar me Zlatan :) sen kommer elmander ta chippens plats :P sen kommer Anders Svensson spela en nyckel roll tydligen...tror sverige kommer få grymt me stryck :P men sak samma de e matchen mellan ryssland - sverige som spelar någon roll aja jag längtar till Sverige - Spanien för jag vill se Torres spela gillar han :)

min blogg på bloggkolla.se :D image53

Kommentarer
Postat av: matilda

haft en bra dag? :D

2008-06-14 @ 18:48:25
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0