jag älskar

de jag älskar mest med att blogga är anonyma personer som startar samtal ställer frågor och är anonyma till dig anonym som undrar om jag vill ha marcus berg i en svensk startelva i EM nej men jag tycker att han ska få vara me och träna med landslaget och känna hur ett mästerskap käns och för mig handlar det inte mest om att larsson är gamal de jag stör mig på mest är att han redan tackat nej till landslaget men är tillbacka nu för mig känns det som en foppa comeback alltså viljan fins men kroppen hänger inte me och om du lärde dig läsa ditt anonyma as så står det att jag tycker han är bra vänta jag ska skriva det igen och strycka under ordet bra jag tycker han är bra ser du det nu? men jag tycker att han är för gamal och tycker att 36 år är en bra ålder att avstå ett mästerskap för skaderisken är HÖG!! och man vill inte sluta sin kariär som foppa med skador men ska jag vara ärlig jag funderar på enbart för att reta dig bara under hela EM kritisera Henrik Larsson.....

Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

du gav mej fel adress så jag kan inte rösta

2008-06-04 @ 11:01:11
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: lovisa

okej:D ha en bra dag!

2008-06-04 @ 15:18:37
URL: http://loviiissaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0