idag

idag har jag inte haft någon skola sov till typ 12 solade till typ halv 1 gick och duschade efter de väntade jag till halv 2 sen cycklade jag till arbets förmedlingen och de gick bra fick massa förslag ser posetivt ut nu efter de for jag till skola (drygt?) typ men for ditt för att skriva ut cv:s sen for jag helt änkelt och köpte en mjuk glass för 19 kr!!! :O på frasses typ en lika dan kan man köpa på mcdonalds för 10 kr men nu har dom ju stängt i ske-å...sen efter det for jag faktiskt och tränade de gick sådär tränade bara magen efter träningen så for jag då till Ica och där köpte jag en salad och coca-cola light sen i kassan träffade jag KP :D och nu hände typ bästa grejen på hela dagen :) jag ska kanske få jobb som seretör på typ stans dyraste resturang tack vare han :) efter de for jag och typ skulle grilla me klassen men de vart inge vi satt bara där de sög så for hem typ 20 i 10 och jag längtar typ till jag går ut skolan inte för att slippa skolan me vår klass suger ju den är för mycket uppdelad alltså detta e sant jag har inte äns prata me alla i min klass och jag har gått me dom i 3 år ! e det normalt? aja var kul igalafall att lilljohan va me oss :P men seriöst blir inte student kvällen roligare letar jag upp någon annan att va me än min klass aja nu är det då 83 dagar kvar till jag börjar skola i gbg om jag kommer in :P


Kommentarer
Postat av: Bella

Svar: visst är den bra. tycker jag med! Oojsan har du räknat dagarna. Isåfall har jag varit singel nu i 15år typ.. Men kärleken kommer när man minst tror det. Kram

2008-06-03 @ 07:15:30
URL: http://bellablogg.blogg.se
Postat av: HANnss

har en ny blogg. www.hannafjell.blogg.se

2008-06-03 @ 12:36:40
URL: http://www.hannafjell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0