1 Juni

nu är det 5 dagar kvar till jag går ut gymnasiet... jag har fortfarande inte fått besked om jag kommer att få gå teaterskolan i göteborg eller inte jag har inget jobb i sommar heller :( så ska jag vara ärlig är jag inte taggad på att gå ut skolan just nu alltså känner mig vilse vet inte vad jag ska göra om jag inte kommer in på teaterskolan fast endå käns som jag kommer in käns på exakt samma sätt som när jag tänkte på freja skolan när jag sökte ditt  sen har jag ju tur i skolan så :) har typ o-tur i spel och kärlek men tur i skolan hoppas jag me har tur i arbetslivet :D idag kan jag berätta att de som jag ska göra idag är helt änkelt  slappa  sålänge ingen kommer på något att göra :p

Kommentarer
Postat av: matilda

hehe. okej, men sova är skönt!
händer nåt speciellt idag då? =)

2008-06-01 @ 13:31:55
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se
Postat av: Lena Petersson

Håller tummarna för att du kommer in.

2008-06-01 @ 19:02:29
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0