omotiverad....

Av någon anledning har jag inte orken att skriva något idag typ... och har inte känt min peppad att skriva sedan jag kom hem 20 juli....beror nog på film inspeningen e trött när jag kommer hem...nyss har jag set Hancock den var bra tycker jag :) av min fåren ))))) ostbågar :)
måste gå och sova nu ska upp klockan 7 för att börja jobba kvar i 8 :P klagar inte på de skulle igentligen börja klcoakn 6 så blir sov morgon :D
btw för er som undrar om dendär mini serien jag fick en idee om eller den jag vill göra och typ lägga upp på min blogg igalafall jag tror jag kan ha en grym ideé till vad den ska handla om asså alla delajer e inte klara än men jag har en liten ideé en liten bild i huvet av hur det ska se ut vet igalafall va huvud rollen ska göra men vet inte typ allt om han än ska skriva upp det i ett dukument så jag har något att arbeta ifrån


kolla va tycker ni funkar jag i sol glasögon? säger ni va ni tycker svarar jag vad jag tycker :D

btw ser ut som att jag har tappat hår uppe i pannan :P typ i högra hörnet innan håret börjar men det har jag då inte kan jag lova vet inte varför de vart så måste blivigt så efter jag dushade :D

kolla dendär bilden var ett misstag men vart endå ganska coolt är inga effekter på den eller något den vart bara sådär :D ser typ emo ut eller något aja tycker de var coolt de me färgerna sen att jag ser ut som ett gothare får jag leva me tyckte de var ett coolt misstag igalafall kunde inte bara radera den :D
Min blogg på bloggkoll.se :D image53

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Alla passar i solglasögon! Bättre det än att gå runt och kisa så det ser ut som man inte har några ögon alls, enligt mig. Btw: Will himself klär i allt =D

2008-07-27 @ 21:32:21
URL: http://nolow.blogg.se/
Postat av: Daniel

Lika snygg som alltid! ;)

2008-07-28 @ 18:45:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anna

Så du rekommenderar Hancock?

2008-07-28 @ 19:07:31
URL: http://akarlsson91blogg.se
Postat av: Josefine

love hancock :D

2008-07-28 @ 20:21:11
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0