GOD NATT:..:!

Nu ska jag gå och sova.....
jag borde ha gjort de för ett bra tag sedan....
men det har jag då inte gjort igalafall...
imorgon ska jag till luleå och hämta änu mer grejer
till dendär film inspelningen :P
fick veta idag att dom ska ha med en ljud tekniker
som är typ en av sveriges lästa eller något :)
han var tillexempel ljudtekniker i svenska filmen
"så som i himlen"
ni har säkert sett den det har igalafall jag :P

igalafall idag var jag och hämtade grejer i umeå... det regnade så grymt mycket asså...
man såg inte äns vägen framför sig....där vi hämtade grejer jobbade en kille som hete viktor asså jag undrar om inte den kille va bolibompa viktor asså han var sjukt lik han :P aja sak samma va säkert inte han för va skulle han gö i umeå :P

kolla dethär bandet :P TheBreezeTheBreath e ett band från skellefteå :D
godnatt
Min blogg på bloggkoll.se :D image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0