en dag

idag har jag haft kårt dag :P jag slutade typ jobba 3 eller något :D skönt och imorgon vet jag inte änns om jag jobbar asså :P aja det lär jag nog få reda på ^_^ aja inte ledig imorgon igalafall :P fick just veta 8a imorgon ska jag vara där :D aja ska inte klaga jag gillar dethär jobbet :) aja nu ska jag sova så ses skriv en kommentar så jag vet att ni lever har ni tur kanske jag skriver tillbacka ta risken vet jag :O funderar på typ ta någon bild någon gång eller något för min blogg börjar bli tråkig känner mig helt avslagen när jag kommer hem asså just ja idag slutade ju pernilla jobba :/ aja tråkigt men vi hade endå kul dom dagarna hon jobbade :)  hare bra alla :P

Kommentarer
Postat av: melinda

hahah ja ditt självförtroende var det ju inget fel på iallafall :D det är så det ska va! näää en barnvagn är ju inte det första man vill dreggla efter :) lät lite kinky

2008-07-31 @ 23:03:52
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe, jo det gjorde ont, men inte lika ont som jag trodde att det skulle göra! Jag gjorde en lila liten stjärna på ljumsken :)

2008-08-01 @ 17:14:18
URL: http://rockdollshitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0