Borta bra men hemma bäst... eller?

ja nu e jag hemma igalafall :D regnar just nu...mitt rum ser ut som ett bomb nedslag men ändå... man brukar ju säga borta bra men hemma bäst...om de stämmer vet jag inte men hemma e ju alltid bra :D... vet inte vad jag ska skriva men kan ju börja me att säga snälla sluta ta reda på mitt mobil nummer och skriva sms till mig jag får seriöst förföljelse rädslor :P nä men asså e inte hel kul att få sms av folk man inte äns träffat...aja ni kan få lite bilder av mig :D


jag och molly innan hon lämnade mig :P vi säger hejdå :O


någon gång hört talas om GOD channel :O min farmor har den kanalen på sin tv vi har i stugan :P

Mina jätte fina skor :) gillar ändå dom :D

Min blogg på bloggkoll.se :D image53

Kommentarer
Postat av: Linda

Snokar folk reda på ditt mobilnr alltså? Vad sjukt! Har de inte bättre saker för sig? :D Hoppas du hade det bra medan du hade blogguppehåll. :)

2008-07-21 @ 10:14:13
URL: http://sassycoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0