vilken dag....

asså seriöst finns det någon rättvissa?
jag har otur i allt ju.....
jag har otur i spel för jag losar alltid. 
Förlorade nyss 50 kr i poker tack vare att jag tryckte på fel knapp, har aldrig vunnit på typ triss eller något sånt och losar i alla spel eller jo typ ny lott och sånt. Och är helt värdelös på dator spel sälskapsspel och sånt så vill ni vinna möt mig stora odds att ni tar hem segern ...:P
jag har otur i kärlek grymt otur i det. Har aldrig haft ett ändå seriöst förhållande och vad gör jag för fel?
för jag tycker själv jag har ett okej utseende, jag är hyfsat trevlig ibland eller jag vet inte men nog tycker jag att jag är trevlig mot dom som är trevliga mig mig i alla fall, e väll en normal kille men jag kan verkligen inte lyckas inom detta asså 
har även otur i skolan tack vare att jag fått dyslexi va skulle jag få de för? min morfar hade de. De e den ändå i min släckt me de förutom jag, varför just jag...?
har otur i karriärer me... för jag var ganska bra i fotboll ett tag men de sabbades tack vare mitt knä... var bra i höjdhopp men de sabbades tack vare min hjärtmuskelinflammation, och nu e jag rädd för att jag inte kommer lyckas med att bli skådespelare heller....
och tro det eller ej har otur med föräldrar me... båda mina föräldrar e "knarkare" så min barndom var inte den ljusaste och ,sen kan jag inte gå ut och dricka eller något för då får jag direkt blickarna riktade mot mig och folk i min släckt tänker jaha nu blir han som sin far för de har varit bestämt länge att nästan alla i min släckt tror jag ska bli som han vet inte varför men sådan far sådan son brukar dom väll säga... nog för att de inte kommer stämma med mig men ändå! är less på de... för jag lovar er jag har fått nog stryck av min pappa tack vare att han använt knark att jag fattar att jag inte ska börja me det...
och på Söndag är det 2 år sedan min lossas pappa dog...så just dom här dagarna känns tunga...
jag kan säga såhär jag tror inge på karma. För skulle karma finnas så fattar jag inte vad jag gjort som är så farligt för jag har otur i allt och måste kämpa till 100% på allt för att komma någon vart... det ända positiva jag har är min "familj" mina vänner och min farmor...och min blogg ibland...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Här skickar jag en kram för ja tänkte att du kanske behövde de ;)

2008-12-11 @ 09:28:00
URL: http://laizzatorres.blogg.se/
Postat av: Pilla

sv: skulle lätt köpa alla boxarna om dom gjorde det ;D

2008-12-11 @ 14:07:42
URL: http://paulinaaaa.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Lät lite tungt det där men du verkar vara stark, så länge man tror på sig själv klarar man allt! Keep on being strong! (: kram

2008-12-11 @ 15:12:44
URL: http://emmarova.blogg.se/
Postat av: kuse

Du sug ju i fotboll?

2008-12-11 @ 17:41:31
Postat av: julklappstips

ja du har det nog värst av alla i hela världen -_-

2008-12-11 @ 17:47:41
Postat av: julklappstips

NAAAAAAT

2008-12-11 @ 17:48:10
Postat av: gabban

fett drygt ju!

hoppas allting blir bra!

Du får säkert ett jobb snart ska du se!

2008-12-11 @ 18:56:41
URL: http://gabbaan.blogg.se/
Postat av: Eriika

Kämpa, ge inte upp! Vissa personer måste vara starkare än andra! Du ska se att din tid kommer :)

Kram

2008-12-11 @ 19:52:37
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Micke

Relationsdelen är som att jag hade skrivit den själv... känner så väl igen det. Och jag instämmer på det där med karma, vad har vi varit för svin i tidigare liv egentligen?

2008-12-11 @ 22:53:28
URL: http://mickesirritationsmoment.blogg.se/
Postat av: Anonym

kämpa

2008-12-12 @ 00:50:43
Postat av: Eriika

Jag tycker allt att du ska fortsätta kämpa. Allt kommer att lösa sig och din ljusa tid kommer komma :) Oj, vad djup jag blev. hehe

Men jag lovar att allt kommer att bli bra.

Kram

2008-12-12 @ 00:52:27
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: good morning terrorism

Låter som att du inte har haft det helt lätt, men blicka framåt istället. Då blir det nog ljusare för dig! :)

2008-12-12 @ 01:38:59
URL: http://terrorism.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0