11 december

Idag har jag sett ett avsnitt av oth med daniel sen farit och tränat teater
gick ändå bra jag kan mina repliker nu iallafall ska vissa pjäsen på tisdag...
går nog bra jag spelar typ "djävulen" gillar den rollen man får vara elak och se ondskefullt glad ut :P
tycker de e en rolig roll att spela.
Har även sett en film idag med min lillasyster, hennes pojkvän och felicia vi såg
accepted är typ en av dom roligaste filmer jag sett :) (har sett den kring 100 gånger kanske....)
i alla fall aja klockan är för mycket nu i alla fall och borde gått och lagt mig för länge sedan...

btw Kuse som kommenterade i mitt förra inlägg varför skriver du anonymt? jag vet vem du är...jag har mailat med dig förut och du har kommenterat min blogg förut både som anonym och med bloggadress och allt sen känner man igen dig på sättet du skriver på också....

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Haha jag gillar inte heller vårat bad men vad kan man säga jag var ju liten så... ^^

Jag ska flytta tillbaka till Australien men först ska jag till USA och vara skibum där ett tag. :)

2008-12-12 @ 07:20:21
URL: http://emmarova.blogg.se/
Postat av: mli

haha, now I know: one three hill ;D asg

2008-12-13 @ 15:32:52
URL: http://emeliemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0