normal :P

Asså på min msn är snart alla mina kontakter blockade :P de e inte normalt gjort asså...men jag är ur less på många på min msn...alla känns så himla dryga :P eller aja de e bara för att jag känner mig typ negativ men spelar roll :D jag har funderat på byta lite färg på min blogg istellet för min blåa färg ni vet ska jag typ sätta in färgen på mina ögon... asså exakt den färgen jag har på ögonen istellet för allt blått jag har på rubriker länkar och sånt ni vet lät endå som coolt asså :D
idag har jag igalafall varit som hängig hela dagen vet inte varför... jag åt vofflor och för sen och köpte godis :P och efter de spelade jag och min lillasyster tv spel :P vi spelade dark alliance de e skit kul :D vi har både 1an och 2an men vi spelade 1an idag sen kommer hennes pojkvänn idag och han ska ta med sig sitt xbox :P så blir som en tv spelar dag idag :P och just ja jag kan ju för en gång skull ge ett tips :P
ni killar som är mellan 18-25 år. Svt söker en statist till tv serien Andra Avenyn dom söker en fotbolls kille som ska ha 3 repliker ska spelas in 4/9 och 5/9 ska spelas in i göteborg :D krav för dethär är att ni ska ha erfarenhet och att ni ska vara fotbolls kille :P

Kommentarer
Postat av: Daniel

jag har detdär spelet jag me :D

2008-08-31 @ 12:53:56
URL: http://dannekillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0