Lördag

idag fick jag sluta tidigt typ 3 eller något :D vi har filmat inne i ett hotelrum som jag överdriver inte om jag säger att det var 50 grader där inne :P för vi hade igång 2 typ 2000Wattare och 1 red header i rummet :P
haha kolla denhär filmen http://www.laszlold.eu/santaweb.mov han som är fotograf i vår film har gjort denhär filmen jag tycker endå den e ganska bra den har vissats på Ztv :P de ni ;) och idag ska jag fara på andrés avskeds fest han ska borja en film skola på gotland ;) och btw jag luktar paris hilton parfym.... :/ just ja imorgon ska jag vara med i filmen igen :D jag ska typ sola igen :P fast nu vid vattnet sen tror på måndag tisdag eller onsdag skulle staffan ling komma upp och spela en liten roll :P han ska spela fiskare som ska försöka rädda barnvagnen :P så det blir att bara för han :D aja mer säger jag inte om filmen då kommer den inte bli kul att se :P men kan säga såhär det kommer bli coolt kan jag lova :P för imorgon på film inspelningen kommer det igalafall att hända grejer som man inte ser varje dag :D
11 490:- på Netonet.se
Jag funderar på att köpa en video kamera...ska ha den till dendär serien jag tänke göra. Har kommit såhär långt på den har redan fått in huvud personen och 2 vänner till han i serien och jag har gjort första scenen och har typ fasnat...men kommer nog snart på något för vad jag har redan 3 personer att typ göra något me så något måste man ju komma på asså har typ en ideé men kör jag den kommer typ serien att få grymt mycket kritik för att vara för seg men å andra sidan måste den typ börja segt med den berättelsen jag har börjat me men man kan säkert få in något som får tempot att hålla sig uppe :D

Min blogg på bloggkoll.se :D image53

Kommentarer
Postat av: Giulia

hahaha vaa neeeeeej igen !!:P

ååhhh ne orkar inte hahaha !:p..

har nog någon som hjälper miig !!:P.



tack för tipset ändå:P

2008-08-03 @ 11:23:05
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: Giulia

hahaha nej det är första gången men det är jobbigt med alla konstiga koder orkar itne göra om allt igen !:P



haha eller hur aja men det får väl gå så ett tag:p

2008-08-03 @ 11:37:28
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: Giulia

hahaha nej det är första gången men det är jobbigt med alla konstiga koder orkar itne göra om allt igen !:P



haha eller hur aja men det får väl gå så ett tag:p

2008-08-03 @ 11:37:30
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: Josse(kaka)

jag ville vara med på resten av inspelningen='(

men jag får ju se när den är klar, hoppas jag :D

2008-08-17 @ 19:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0