Home Sweet home!

Jag har just sett Oth och ska nu se filmen Coach Carter den e grymt skön asså :D gillar den så mycket skön känsla i den gangsta! :D nä men seriöst den e värd att se den e på något sätt fin tycker jag och den likar en film jag ska spela in i sommar troligen :S liknar den lite väll mycket tycker jag :O undra om den kommer få vissas på bio som dom tänkt asså de e seriöst en rip off fast i svensk miljö :P haha eller jag vet inte jag har inte sett manuset än men har fått veta grund ideén :P
kolla denna bilden :D detta e vad jag kallar inbrotts säker :D

BTW vill bara hylla min hemstad den jag kommer ifrån innan jag flyttade till Skellefteå jag talar om staden Göteborg längtar tillbacka varje dag ditt på något sätt finns den staden i mitt hjärta de e hem för mig asså en gång göteborgare alltid göteborgare en dag ska jag nog tillbacka men först stockholm och Los Angeles sen kör jag min pension i goa götet :D
hare bra där ute och btw jag svarar på kommentarer sen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0