..........

Idag skulle jag ta model bilder :O klockan 11 men jag sov då så :P men var inte taggad på de så och var mittt eget val :P
btw jag funderar typ på att tatuera mig :P min lossas brors flickvän e tatuerare så jag får de gratis :O tänker tatuera mig på vänster eller höger handled på undersidan funderar på en tatuering men gör jag den kommer alla säga att jag e wonaby för jag såg tatueringen i One Tree Hill han som spelar lucas har den
kolla på hans handled då ser ni vilken jag menar
jag fasnade för den typ direkt tycker den var as snygg :D




men hur som hälst så vill jag ha en typ som dendär inte så synlig och att man kan gömma den om man vill

Kommentarer
Postat av: ............

om du ska gömma tatueringen, varför i helvete ska du ha en då?

2008-09-28 @ 17:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0