Ta vara på varje dag som de vore den sista

Ta vara på varje dag som de vore den sista
Seriöst den som kom på de var en vis person
jag har bevis på de

Lek inte me döden helt enkelt de gjorde jag 21 Februari 2008
och de höll på gå dåligt

Hjärtmuskelinflammation var just va jag fick och fick varning av min tränare att inte
träna för fullt men gjorde de ändå och sket helt i va hon sa
slutade för mig me typ 20 timmar på sjukhus :P
+ en massa andra besök efter och koller och grejer men sak samma
That don't kill me Can only make me stronger
Vet inte om de gjorde mig så mycket starkare men lärde mig en läxa iallafall men hur som hälst ta vara på varje dag som de vore den sista i ert liv för ta Kamerun spelaren Marc-Vivien Foe
som exempel tog bara någon sekund sen var de över för honom och lovar han hade nog inte planerat de i sin almanacka kan jag lova

Kommentarer
Postat av: emma

sv : yees torres ;)

2008-10-23 @ 08:55:18
URL: http://emmnil.blogg.se/
Postat av: gabban

scaary! tare lungt

2008-10-23 @ 18:09:11
URL: http://gabbaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0