Imorgon

Imorgon ska jag till tandläkaren :O och ska för första gången höra han säga
Henrik du e skön du e min idol fy va fina tänder du måste haft en dvärg eller något som borstat dinna tänder för du har så FINA TÄNDER

:P

sen efter de ska jag till Daniel och se Prison Break eller något ser de ut som iallafall :P
vi ska se en massa avsnitt :P

Efter de då jag ska hem ska jag se en av minna favorit filmer..... jag har sett den typ 20 gånger...
Pretty Woman
kan hela utan till men sak samma
jag berättade till och med om den film som mitt nationela prov i svenska B :p
och fick låt mig höra mitt första :MVG: ;) de ni ett mvg räddade mitt slut betyd i Svenska B ^_^

Ska sova nu ses de e kring 120 grader i mitt rum men de e bara bita ihop ! eller ska göra typ 50-100 sittupps och lite armhävningar innan för ni vet måste hålla formen for the
ladys!

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv: Haha vad är det med att jag är skellefteå bo? ;D

2008-10-21 @ 01:22:57
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sv: Okej, det är ju kul att någon reagerar på det. Annars är det ingen som vet vart det ligger ens.

2008-10-21 @ 02:16:43
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0