Hej ola eller anonym eller något...

vill du veta det seriösa Ola eller anonym eller vad du heter så
skiter jag i vad du tycker jag tvingade varken dig att kommentera i min blogg eller
gå in på min blogg och och jag skiter också i hur andra bloggar gör får jag e less på höra om
att jag stavar dåligt tror du seriöst inte jag vet det? skulle inte bry mig om du sa jag var ful eller min blogg var dålig eller något skit men när du klagar på min stavning tar jag illa upp och väx upp och
ta konsekvenserna kan du inte äns stå för det du skriver så skit i att skriva

btw ni vet mitt inlägg där jag jonglerar ? :D


detta asså :p
det har vunnit
#40 - Most Viewed (Today) - People & Blogs - Sweden
idag :D ändå coolt :P

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nu är den Top 25!



Hjälp Henrik att nå toppen: http://se.youtube.com/watch?v=3anunf8h0fc

2008-11-22 @ 03:02:52
Postat av: Jessica

Kan nog hålla med dig lite grann, folk borde stå för sina kommentarer lite bättre.

2008-11-22 @ 13:36:29
URL: http://mammajessica.blogspot.com/
Postat av: anonym

Det är egentligen inte det att du stavar dåligt, det är det att du skriver dåligt; och ointressant. Du verkar vara bättre på att jonglera, jag menar bara att du kanske bör hålla dig till det istället?



Ni kan förövrigt moralisera om min anonymitet i tid och otid, det kommer ändå inte ändra på det faktum att din blogg inte är något vidare.



2008-11-23 @ 23:32:59
Postat av: Gabban

Jag förstår inte varför du, ''anonym'' ,trackar på honom, du vågar ju inte ens stå för dina åsikter.

och får jag fråga dig, tror du verkligen själv på att andra tycker att han skriver ointressant och dåligt? om du tar och tittar lite till vänster ska du se att han har 230 som bevakar honom på bloglovin' och det är säkert fler endå som brukar vara inne och titta till henrikis blogg ibland.

-



sry, men jag blir bara så sur när folk trycker ner människor utan anledning!

2008-11-28 @ 18:46:52
URL: http://gabbaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0