´++´

galet :D
jag har haft mer besökare än vanligt idag eller mer än jag haft på ett bra tag iallafall :P
men inte fått ånga kommentarer :P aja sak samma
vet ni var? ni vet de jag sa för någon vecka sedan att jag fått tag i Robin Bengtsson
jag och daniel tog och ringde han igår :p och vi spelade in de också kommer lägga in de om några dagar
kommer inte vissa hans nummer eller något sånt men ni ska få höra hur de lät iallafall för man bli lite förvånad :P
ni kommer fatta vad jag menar när ni gör det :P

Jag har även registrerat mig på bloggportalen.se :P
tänkte det ger kanske något ;)

här har ni en låt me Idol Lars :)
ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Linda=)

sluta lars är min=(hih

2008-11-27 @ 00:09:34
URL: http://dreamaway.devote.se
Postat av: Anna

Gillade inte alls Lars i idol, men när man hör den här låten ändrar man helt sin uppfattning. Hoppas han släpper något eget:)

2008-11-28 @ 19:05:27
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0