.....

asså har ni sett detta?

Först tänkte jag ungefär WOW!!! vilken bra ideé nu kommer min blogg rulla runt på dendär
skickade iväg ett sms direkt för att va me
tänkte nu kommer jag få as många läsare utan att jobba häcken av mig ;) tjitjing :D
men sen när jag läste lite mer om de märkte jag att man typ får vara me där i 5 min...
kostade 5 kr i början tyckte de var coolt pris... men nu har dom även höjt till 10kr
och kommer höja de yterligare till 15kr sen...
asså jag tycker inte de e värt asså 15kr för 5 minuter och på dom 5 minuterna får du kanske högst 5 extra besökare...
då e det värdare att typ lämna kommentarer och hoppas på att dom svara och stannar som läsare för evigt och evigt :p


Kommentarer
Postat av: Liisa

Håller med. 15 kr för 5 minuter är väll typ 2,50 per minut :S

2008-11-11 @ 19:50:33
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0