23 November

Idag steg jag typ upp halv 5 :O.... på kvällen....
önskar jag kunde säga för att jag var på någon grym fest eller något sånt...
men sanningen är att jag satt uppe och kollade på youtube och mailade
på msn...
aja idag har jag då varit på ica ätit mat och sett filmen Goal II:
Living the Dream
den var bra men gillar ettan bättre asså
tycker den känns värkligare och är skönare gjord
men gillar scenen när dom står i hans garage och jonglerar med fotbollen
och ahn typ bryter foten eller något :P
asså det är själva jongleringen jag tycker är skön känns så naturligt asså attdom står 2 killar och jonglerar med en fotboll för de gjorde man ju som själv när man var liten :)

alltså jag e seriöst kär i hans bil...
har alltid velat ha en sån :P
är inte mycket för bilar men lamborghini diggar jag starkt :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vet man längtar sjukt mycket, man sitter verkligen fastklistrad när det är.

Okej den smaken är inte så jätte god, så jag håller med :)

2008-11-23 @ 23:17:42
URL: http://idaaaheed.blogg.se/
Postat av: tim

mjo kanske de, de är kul med många läsare faktiskt :)

tack igen! ska sussa nu, hejs

2008-11-24 @ 01:46:26
URL: http://blondinskrolle.blogg.se/plexus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0