nästa Henrik Utmanar

nästa Henrik Utmanar kommer imorgon eller blir instället vet inte riktigt beror på vad jag är på för humör alltså det tråkiga me denhär grejer är att av någon anledning e det ingen som vill rösta eller några men det är få och vad det beror på vet jag inte för bara så ni vet jag har INGEN aning om vem som röstar och bryr mig inte så hårt om ni röstar på mig eller min motståndare jag tycker bara denhär grejer är en kul grej som är lätt att göra men ni värkar inte tycka den är lika skoj tydligen men håll ögonen öppna kanske kommer ett imorgon vem vet men just nu kommer det inget och efter ett deltagar rösultat på 12 röster undrar jag om någon äns gillar denhär grejen....

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Ja men vi måste bara hitta en återförsäljare som kan ta hem den , för vi har letat i hela umeå efter den =)

2008-05-30 @ 09:55:22
URL: http://emmaerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0