HJÄLP MIG

jag e sugen på sepla basket asså André kom hem :p vi kan spela basket :D har varit nära på köpa en basketboll 3 gånger denhär veckan men asså jag har inte råd hör här jag ska spara pengar hela året nu för att ta ett mindre lån nästa år asså fick veta idag att nästa år kommer jag måste ta ett studie lån på ungefär en halv miljon kanske mer förvånar mig inte om jag måste ta lån för mer pengar....och säger bara de jag ska spara pengar...när jag berättade de för min kompis började han skratta och sa henrik du kommer inte ha sparat en krona till nästa år det lovar jag jag känner dig för väll för att veta att du e ingen sparare.... han har faktiskt sant i det jag e ingen sparare jag gör av med pengar på direkten...går jag på stan en dag förvinner 600 kr direkt och då är det inte på saker som jag tänkt köpa utan typ köpa en dricka bjuda någon på något köpa glass och sånt skit ge mig nåot tips på hur man sparar pengar....
aja jag har nog inge kul att berätta just nu

Kommentarer
Postat av: angie

ett tips, lämna pengarna hemma när du åker in till stan :)

2008-08-22 @ 11:16:19
URL: http://angielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0