OTH

nu har jag sett oth avsnittet :D läs inte dethär om du inte vill veta vad som kommer hända :P
först trode jag de var brooke som var me lucas men de var allt bara en typ dröm eller något man fick se hur det skulle vara vem han än tog :) men sen fick man se att han tog Peyton :) sen gjorde jame en rå söt dans :) och dan kommer typ att dö :( okej vet att jag e den ända som blir ledsen om han gör de men ändå han är en viktig del i serien tycker jag :D och brooke blev misshandlad i slutet :O och sen va hände mer typ inget jame dansade hela avsnittet typ :P
Follow your heart

Kommentarer
Postat av: © K A T T A

Visst blev man sjukligt skraj i början när det först var brooke som kom, sedan lindsey, och tillslut älskade Peyton! :D

2008-09-03 @ 23:37:53
URL: http://fakkors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0