hmm....

jag sitter och gör skol arbeta som ska vara inlämnat imorgon :O ooo men jag vet inte om jag hinner för jag e trött i ögonen och har bara skrivit rubriken än :O ooo .... jag ska göra om antikens Teater :O grekisk teater asså .... om någon har ett klart sånt arbete kan ni skicka de till mig på [email protected] :D så kan jag göra andra grejer :D yeah :D fast ingenkanske vill ge mig men ^_^
om ett tag ska jag göra en lista på artister och filmer jag gillar så får ni seee :D
men ska inte lägga ut de än för att ja eller inte för någon anledning men ni får de sen varken ni vill eller inte :O
Min blogg på bloggkoll.se :D image53

Kommentarer
Postat av: Jessica Reina

hehe visst är det coolt grymmaste jobbet ever!

2008-09-30 @ 11:13:38
URL: http://topque.blogg.se/
Postat av: Jessica Reina

hehe visst är det coolt grymmaste jobbet ever!

2008-09-30 @ 11:13:46
URL: http://topque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0