?

Namn: Henrik Lindmark
Glad: ja varför inte :O eller e lite små sur över att de inte går att instelare sims 2 :P
Väder ut: inte ett moln på himlen som de alltid är här i skellefteå
ålder: 20 år och 2 månader och 19 dagar timmar och sånt går jag inte in på...
kär: nja men jag gillar en person iallafall men kärlek e inget jag sattsar på gav upp de för ungefär 11 år sedan kanske :O
Sexuel läggning: :O Egosexuel...eller hetrosexuel...
Gillar att göra: hmm... gymma....
Dröm: att bli skådespelare eller e mer ett mål än en dröm asså jag har bestämt mig jag ska bli de :P
Vaknade imorse: klockan 7 men somnade om till 7.30....
Bästa vän: Daniel är nog min bästa vän
Bor:
i soliga Skellefteå.... men ska söka mig till stockholm nästa år och efter de goppas jag på Los Angeles.....
Dricker: ja men inte så ofta...
Röker: Nä jag är allergisk...
Snusar: nä man får fula tänder av de tänk på de :P
Gillar du ditt utseende: nja ibland kanske men jag tycker inte jag ser bra ut :O
Om du vann 1 miljon va skulle du göra: jag skulle spara 500 000 till mina barn om man får några sånna och resten skulle jag nog låta ligga tills jag behövde dom asså om jag vill köpa något så har jag :D
Är du en förebild: nä de e jag nog inte jag e ju inte känd så :O jag skulle skulle nog vilja va en iallafall :)
Vem smsade du sist: Stina klockan 01:29 igår natt :O
Vem smsade dig sist: Stina 17:26 22 september :P
Vem ringde du sist: jag ringde hem :O
Vem ringde dig sist: Stina ringde mig men jag svarade inte känn dig dissad :O
Favorit film: vet inte Gladiator tror jag mycket blod där... anars så gillar jag Will Smiths filmer
Favorit serie: Oth helt klart :D men gillar många serier
Sommar eller vinter: Sommar helt klart hatar vinter men gillar att åka slalom men ändå :P
Är du rik: nä de e jag inte :O top 10 fatigaste personerna i sverige och är me i rödakorsets hjälp projekt så alla pengar ni skickar till rädda barnen går till mig.....
Favorit instrumen: Gitarr helt klart
Är du cool: nä de tror jag inte :P känner mig inte cool iallafall :O


Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack för att jag får vara din bästa vänn!



// Danne

2008-09-23 @ 22:41:19
Postat av: Sofia

Håller med dig ja...



Kärlek är inget att ha, ställer bara till med problem.

2008-09-26 @ 19:36:59
URL: http://sorotsia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0