DRÖM


En dag ska min dröm bli sann asså...
jag ska seriöst kämpa...


Kommentarer
Postat av: Daniel

hehe.kämpa hårt.

Jag tror på dej!

2008-09-24 @ 15:11:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Klart du kan bli au pair, trots att du är kille.

Dock är det betydligt svårare då familjerna, tyvärr, föredrar kvinnliga au pairer. Vilket är helt absurt måste jag säga, särskilt då det handlar om att ta hand om pojkar.

Då kan ju du som kille verkligen vara en förebild för dem. Jag känner att det är jättesvårt för mig och pojken jag tar hand om.



Men ring eller maila Skandinaviska Institutet och hör hur det är med den biten, med familjer och du som manlig au pair. Jag vet att en annan kille ville åka, men för tillfället fanns det inga familjer som tog emot killar.



Jag gillar din dröm, att du i framtiden också ska ha en stjärna på gatan. Eller nå det du vill. Kämpa på med det, det finns ingen annan som kan stoppa dig mer än du själv. Jag är inne på samma sak och tänker som du så jag förstår verkligen vad du menar.



Är det något särskilt du vill "bli" dvs artist, skådespelare eller så?



Ha de så bra!

Kram Louise

2008-09-24 @ 16:45:39
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0