Welcome to the good life

Gick as bra hos tandläkaren igår ^_^
hade inga hål och tro det eller ej min tandläkare sa att
mina tänder var väldigt fina :D

sen har jag fått skavsår igen men de e inte de stora problemet :O
jag har även köpt skavsårs plåster och där är de stora problemet
för jag måste ta bort de för att de e smöttsigt och går ju inte få av asså!... för skavsårs blåsan och allt är ju
fast !!!! så hur ska jag få av detdär skitet :P
någon som har ett bra förslag på hur man får bort skavsårsplåster:O

håller på att ladda hem Oth avsnittet 7 av säsong 6 nu :D 80% :P
e 1 minut kvar
apropå 7 jag såg 7 avsnitt av Prison Break igår :P så jag och daniel har sett dom 8 första av avsnitten av säsong 4 de ni :P

jag ska gifta mig me Rihanna!
måste bara få tag i hennes telefon nummer eller något...

lovar hon vill
ni ska få se
Robyn Rihanna Fenty <3 Henrik Lindmark = sant :p :p

Btw Oth avsnittet är nerladdat....

Kommentarer
Postat av: Urgel

Rihanna är äcklig och ful! :) Nog för hon har en fräsch kropp, men man blir bara äcklad av hennes ansikte, kan inte ens kolla på det. :/ blää.

2008-10-22 @ 16:01:51
Postat av: Henrik Lindmark

Urgel

sak samma om hennes ansikte man kan täcka över de me en påse :p va jag lär bli rik och känd av att va tillsammans me henne :P sen seriöst jag vet inte jag blir inte äcklad av hennes ansikte iallafall okej hon ser inte bäst ut i värden men sak samma :P hon kanske e schysst vem vet ^_^

2008-10-22 @ 16:07:30
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Stina

Erkänn ja är hetare henkä`?

2008-10-22 @ 21:12:26
Postat av: Stina

Hahahah Hjälp henke, swetsagt :O

2008-10-22 @ 21:50:40
Postat av: Jocke

Alla vet ju att Rihanna är min (;

2008-10-27 @ 11:26:48
URL: http://metrobloggen.se/owa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0