Take it easy, Better slow down girl

Idag när jag vaknade trode jag jag skulle DÖÖÖ av trötthet...
jag kunde knappt hålla balansen påväg till väckarklockan :P

Idag var jag även hoss daniel ^_^ vi såg avsnitt 9 av prisonbreaks nya säsong :)
säger bara de var ett grymt avsnitt älskar stilen i Prison Break ^_^
ska inte avslöja något om vad som händer men e iallafall ett skönt avsnitt :)
sen just ja någon som vet ungefär va de kostar att flyga till Los Angeles?

Robin e grym :)
jag önskar jag kunde sjunga -_-
jag var duktig på sjunga när jag gick i typ 1-2 på gymnasiet eller inte duktig men jag kunde sjunga iallafall
så va ska typ börja sjunga som en galning och bli bra på de...
ska även lära mig spela på min gitarr sen ska jag söka Idol och bli flick favorit och ha skrikande tjejer runt mig hela dagarna :O :D


Kommentarer
Postat av: bella

hehe. då får du plocka fram din kreativa sida och skapa en riktigt fin design..försöka kan man ju alltid göra liksom! ;)

2008-11-05 @ 14:39:43
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: Filicia

Hej Henke!!! Jag gillar verkligen iden med att du ska bli nästa idol! DU skulle då verligen bli min favorit!! <3



Snälla lägg upp ett klipp då du sjunger, jag skulle få gåshud i flera timmar efterårt!

2008-11-05 @ 18:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0