hej hopp :D

Ska fara och träna höjdhopp snart ska bara sätta
in ett snabbt inlägg :P

Igår fick jag ett erbjudande av
Pernilla att komma till
stockholm och jobba som statist på en riktig
långfilm som betalning skulle jag få vinstdelning som lön och dvd filmen + få fara på premiären av filmen :P tyvär kan inte jag fara :/ skulle va kul men jag har inte råd för jag måste betala flygresan ner och boendet också nog för att jag känner folk där nere så boendet skulle inte va något problem så jag måste alltså tackat nej :/ lite synd men jag e ändå glad att jag fick erbjudandet :)

I'm bringing sexy back

ha en bra kväll alla jag far till daniel efter träningen och ska sova över där :P
cya

Kommentarer
Postat av: Nikki

Du som har många läsare prova denna sidan.. efter ett par klick på länkar o värvda vänner så hade jag redan poäng till presentkort för 300kr. Soft!! Jag har inte orkar med de andra sidorna förr för det tar sån tid att regga en massa olika saker men denna sidan var jätte enkel att samla poäng..utan ansträngning..hehe.. Här är sidan iaf: www.gratismode.se/?c=2191



Lycka till

2008-11-19 @ 20:09:28
URL: http://nikkilicious.blogg.se/
Postat av: SofiaHedblad

Hahah! du var inte den ända som fick erbjudandet :P

2008-11-25 @ 17:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0