kan berätta

jag kan berätta om min dag :p jag vaknade typ extra tidigt idag kvart i 7 eller något för jag tänkte skriva nått inlägg på bloggen sen får jag till skolan ungefär klockan 8 jag cycklade :p den e  lagad nu igen ;) får se hur länge den håller sen när jag kom till skolan  hade jag mediakunskap och jag köpte en macka och en dricka (loka) sen efter det så hade jag ljudmedia jag håller på göra ett personporträtt av min farmor men det blir inte så bra :/  alltså de som e med ljudmedia e att vi har typ bra lärare ämnet e halv kul men jag hatar det ändå... för jag e så usel i det alltså sen hade vi lunch det var kropkakor :( blää sen efter det hade vi svenska de var soft vi hade svenska muntliga nationela så jag som redan gjort får bara sitta och kolla :p efter det så hade jag och några klasskompisar gymmpa lektion med estetisk musik 1orna :p var typ kul vi spelade innebandy :D suger på innebandy men jag kan typ inte hantera en klubba men e bra på springa igalafall :p

Kommentarer
Postat av: thomas

vad går ljudmedia ut på egentligen? låter intressant :)

2008-05-07 @ 18:20:04
URL: http://neonalias.blogg.se
Postat av: thomas

jaha, mend et låter ju skapligt kul :P har faktiskt ångrat lite att jag inte fortsatte på media :P

2008-05-07 @ 19:16:29
URL: http://neonalias.blogg.se
Postat av: thomas

det låter spännande! kan vi förvänta oss att se dig i nästa beck-film? :P

2008-05-07 @ 19:56:00
URL: http://neonalias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0