Försovit mig :O

haha jag sov nästan hela lördagen vaknade typ 2 for till stan köpte lite grejer :p sen efter de gick jag och la mig igen och sov till typ halv 3 på natten sen gick jag upp åt lite kollade tvärt min msn typ 2 st var ute :O alltså klockan 4 var 2 st ute de var typ moa och erik alla andra sovde :p
alltså sen idag vaknade jag typ 2 och har städat huset lite ser ut som ett bomb nedslag :O eller inte nu då men då :D
och i fredags vare (fest) hoss erik klass fest alltså nu kommer de sjuka jag drack ett 6 pack 3,5or och jag stupade typ..... skratta du bara... men de beror nog på dendär hjärtmuskelinflamationen jag hade :P men nu har jag skit ont i nacken efter att ha ramlat ner för erik trapp :P btw jag har tappat bort min keps :O hoppas den e hoss erik....
:)
image117

Kommentarer
Postat av: Bella

Svar: tack detsamma. Fin blogg du har :)

2008-05-25 @ 17:02:27
URL: http://bellablogg.blogg.se
Postat av: Bella

tack så mycket. låten är king som du har på din press :D

2008-05-25 @ 17:12:53
URL: http://bellablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0