9

Vem är jag?
detta blir typ min första pressentation jag heter då Henrik Lindmark jag bor i skellefteå och går media 3e året på anderstorpsskolan :P jag trännar friidrott och gymmar på fritiden är även med mina vänner och spånt men de e väll något man tar för givet gillar även musik väldigt mycket och spelar själv gitarr men spelar inte så seriöst men någon gång ska jag börja spelade de riktigt seriöst :P
 gillar även att se magi men inte vilken sorts magi som hälst. Egentligen uttråkar det mig att se typ korttrick om det inte är sjukt coola trick men det jag gillar se e typ trollkarar som David Blaine och criss angel och alla som sett någon av dom 2 vet va dom håller på me ganska ofta typ leker me dödentro nu inte att jag e typ (emo) eller något sånt jag har typ en stil som skate typ igalafall har sånna kläder på mig :p. Jag har en dröm om att bli skådespelare och kunna leva på det och har sökt en teater skola i göteborg men skulle jag nu inte komma in där så har jag även en reserv ideé alltså om jag inte typ söker nästa år eller något så ska jag vidare utbilda mig till sjuksköterska har ni några frågor på detta så ställ dom jag svarar lovar eller det beror på hur spårad fråga ni har :P
image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0