Rastlös....

nu har jag varit arbetslös i snart 3 dagar... jag e redan less jag har sökt 17 jobb nu hoppas jag får något av dom igalafall...jag har blivigt nekad till teaterskola i göteborg och jag vill inte sluta skolan vill typ att mp3 bara ska börja om och bli mp1 igen...jag vill me ha till backa min student dag...den vart helt fel... eller själva dagen ångrar jag inte ta studenten i i sockar utan skor på e endå något jag kommer minnas 4 ever :P men själva kvällen... fick visserligen tillbacka min börs min mobil mina badshorts och min handuk men jag får aldrig tillbakca min student kväll :/ alltså först skulle jag aldrig ringt detdär samtalet på kvällen vart bara negg av de sen skulle jag vilja ändra på slutet... vill att jag kom in på Station för alltså seriöst jag var galet taggad när jag och linn sprang ditt :P va så himla taggad att jag började gråta när jag inte tog mig in vart så himla besviken när jag öppnade kassen och det låg 3 tomma ölburkar där istället för mitt legg och pengar.. jag önskar jag kunde få tillbacka bara den dagen skulle jag kunnat tagit rätt kasse igalafall...
aja jag hoppas alla i gamla mp3 får ett bra liv jag tänker då försöka leva efter min dröm och kanske en dag kunna uppfylla den och bli en riktig skådespelare jag hoppas värkligen jag kommer lyckas me de... e min största dröm och har varit det ända sedan jag var en liten pojke :)

Kommentarer
Postat av: matilda

jag hoppas verkligen det blir bättre, att du hittar ett jobb!

2008-06-08 @ 09:43:53
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fattar hur det känns, jag har sökt 34 jobb. ALLA har jobb utom jag . :/





Kämpa på!

2008-06-08 @ 16:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0