idag

idag vaknade jag typ 12 sen gick jag still min skola för jag hade bestämt mig för att träffa rektorn och höra med henne om hur man gjorde me css bidrag men när jag kom ditt tog en himla timme att gå från mitt morröbacke till anderstorpsskolan så var hon inte där de e lyckat tur de var toppenväder så jag gick till stan istellet köpte mig en glass men de ångrar jag jag gör de alltid när jag ätit upp något jag köpt :P medans jag åt gick ajg in på stale där stod john backom kassan han extrajobbar där jag köpte en keps av han den svarta jag har bild på där nere :P gick på 400kr var ett inpuls köp som jag faktiskt ångrar nu för jag har bara ungefär 200 kr kvar och tar studenten på torsdag :/ sen gick jag helt enkelt hem igen ihopp om att jag skulle få tårta för min lillasyster gick ut 1an idag :P så hon har sommarlov nu men hon var då inte hemma hon for direkt till anton och ska sova där så jag fick ingen tårta jag åt pannkaka istället efetr de väntade jag på fara och festa me typ halva min klass alltså dom som inte skulle på balen men seriöst va hände med den festen? klockan är halv 11 och ingen har skrit till mig än när vi skulle fara.....aj gick nyss in på 1000apor.se vet ni att den sidan är typ värd några miljoner... aja tur för dom imorgon e det näst sista dagen på skolan eller på torsdag äre studentdagen alltså jag har börjat inse hur många som jag troligen aldrig mer kommer att se igen inte bara från min klass men alltså e nog ganska många jag aldrig mer kommer träffa :p btw imorgon kommer min farmor till oss :P vill bara passa på att säga tack till dom 22 st som röstat i Henrik utmanar :P men 22 st på 2 dagar e inget att vara stolt över igentligen hade hoppats på mins 50 igalafall :P
aja nu ska jag typ äta och sen se om någon ringer eller mailar min snart om vår "fest" hare bra alla

Student mössa från 1847 :p

Kommentarer
Postat av: Amandah

hur får man låt på sin sida O.o

SKriv gärna tbx :>O kolla in min blogg :)

2008-06-03 @ 23:25:28
URL: http://svealt.blogg.se/
Postat av: . S T E P H A N I E .

coolt!

2008-06-04 @ 10:16:55
URL: http://ampele.blogg.se/
Postat av: . S T E P H A N I E .

coolt!

2008-06-04 @ 10:16:55
URL: http://ampele.blogg.se/
Postat av: Ida

oki, mössorna har blivigt mycket bättre ;D

2008-06-04 @ 19:05:55
URL: http://we4kness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0