2 December

idag har jag gymmat med daniel jag tappade en 20 kg's
vikt på min tå :P tror ni det gjorde ont?
sen efter det så köpte vi mat och såg oth :P
och nu är jag då hemma...
ska snart gå och lägga mig är trött...känns konstigt
jag brukar inte va trött jag är han som sitter vaken till 2-3 på natten och gör
ingenting...  och nu är jag han som går och läger mig...
imorgon ska jag iallafall hoppa höjdhopp :)
kommer säkert bli kul hoppas bara jag inte har träningsvärk :P
för det har jag idag efter jag spelat basket igår jag klarade faktiskt
för första gången att dunka :O kändes as skönt :)

aja hoppas ni alla haft en bra dag själv ska jag förra över lite pengar sen gå och lägga mig cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0