1 månad sedan jag fylde år :O

idag har jag träffat Staffan Ling inte min idol men....ja han håll väll end humöret uppe fast han fick bara typ 20 gånger :P sen fiskade hani typ 5 timmar fick inte ett skit jag kastade ut 1 gång fick en litenfisk igalafall :P ägd staffan
just ja idag då jag kom hem var min ytter dörr en helt nu dörr en vitt dörr med typ glas fönster rå lyxigt :P
o just ja gissa vad jag har kommit in på en teater skola i solbakken i norge .... :/ .jag hade inte sökt men har endå kommit in men jag vill inte gå så :D ska söka calle flygare nästa år :) är ner taggad på de har nog svårt med svenska och engelska och börja me norska helt plötsligt känns inte så smart....
imorgon börjar jag 12 :D och ska vara skådespelare imorgon eller typ statist men de e som samma sak baraatt statist e en mindre roll :) så sov gott alla ska sova nu så jag e fitt for fight :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad pysslar du riktigt med? vart är du och spelar in? =)

2008-08-07 @ 18:33:32
URL: http://emmanorstrom.blogg.se/
Postat av: Kaka(josefin)

Kändisen ;)

Det kommer nog att gå riktigt bra för dig i filmlivet=)

2008-08-17 @ 19:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0